onsdag 12 februari 2014

10 månader idag!

Tänk att vår fantastiska tjej har funnit hos oss i hela 10 månader! Idag fyllde hon tvåsiffrigt!Vår underbara tjej som tar sig fram i rekordfart numera (inte lätt att få ett foto som inte är suddigt), försöker resa på sig och nästan lyckas, har fått två tänder, säger hela fyra ord (mamma, pappa, där och titta och jag kan nästan svära på att hon sa "hej då" en gång men det räknar jag inte än) och är glad nästan jämnt! Vår sötnos som nyligen lärt sig kasta boll med oss, som äter med minst sagt god aptit, som älskar att busa och inte ligger still i många sekunder på skötbordet. En tjej med en bestämd vilja, som älskar Babblarna och fortfarande somnar i våra famnar flera gånger per dag och då vill hon ha vårt hår mellan fingrarna, annars blir det högljudda protester. Tösan som älskar att träffa andra barn och är som nöjdast när det är mycket liv och rörelse runt omkring! Jag älskar denna underbara tjej så otroligt mycket att det verkligen inte går att beskriva med ord! Jag är så lycklig att jag får träffa henne massvis varje dag även om den tiden fortfarande inte räcker till! ♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar