lördag 8 februari 2014

Full fart!

Tiden bara springer iväg och nu är vi nästan i mitten på februari redan! Senaste tiden har varje dag varit helt uppbokade med playdates, shoppingturer, brunch med mammorna, utekväll med kompisar, middagar med mera! Jag har också opererat bort någonstans mellan 20-30 små hudgrejer (födelsemärksliknande) och därefter tagit bort stygnen på VC.

Lilly har varit på 10 månaderskollen på BVC och hon fick en stor "ok-stämpel i rumpan". Hela 10,5 kg vägde hon häromdagen och var 69,4 cm lång och ett huvudomfång på 46 cm. Hon fick visa läkaren att hon kunde pincettgreppet, slå två klossar mot varandra och leka tittut. Lilly var dock inte så sugen på att slå klossarna mot varandra utan hon gjorde så som vi brukar leka här hemma istället. Vi har nämligen lärt henne att kasta boll till oss, vi kastar den till henne och hon kastar tillbaka, väldigt imponerande! Men hos läkaren blev det ju lite fel då hon varje gång hon fick träklossen omedelbart slängde den på läkaren! Jag skrattade rätt gott och förklarade att hon faktiskt kan slå två klossar mot varandra, så hon litade på mitt ord. :)

Nedan har jag lagt in några foton jag tog för ett par veckor sedan när Lilly fick testa sin gunghäst för första gången. Behöver jag skriva att hon tyckte att det var grymt kul? :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar