fredag 7 juni 2013

Besök på Djurö

Förrförra lördagen (ja, jag ligger verkligen efter i bloggandet ;)) åkte jag och Lilly ut till Djurö och besökte mamma & mormor. Fredrik tentapluggade och jag tyckte att det var ett bra tillfälle att testa att åka bil själv med Lilly. Det var lite nervöst, men det gick bra! Hon var så lugn hela vägen, förutom när jag stannade för att köpa blommor. Jag tog med mig Lilly i babyskyddet in i butiken (tungt som bara den var det men det gick) och när vi satte oss i bilen igen visade hon sitt missnöje. Men det tog inte många minuter efter att vi hade åkt innan hon somnade på nytt.

Väl ute på Djurö bjöds vi på en riktigt god lunch och sedan tog vi en mysig promenad i det vackra vädret. Mamma var så glad och ville köra vagnen hela vägen, en riktigt stolt mormor! :) Det blir garanterat fler besök där i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar