fredag 7 juni 2013

Första besöket på jobbet!


I onsdags var jag & Lilly äntligen till jobbet och hälsade på! Jag har ju sett fram emot att få visa upp vår lilla pärla samt att få träffa mina underbara kollegor som jag inte träffat på så länge nu! Vi blev stoppade många gånger i korridorerna på väg upp av nyfikna kollegor som ville kika på tösabiten. :)

Tyvärr var det några av mina närmaste kollegor som inte kunde närvara pga sjukdomar och semester, men vi fick chansen att träffa de flesta i alla fall! En tapper fikaskara!

Det var verkligen härligt att se gänget igen och jag hoppas på att vi kan klämma in ett antal besök till under föräldraledigheten. Lilly fick till och med sitt eget passerkort, hennes första någonsin! :)

På vägen hem mötte vi upp Fredrik och så åt vi i Kista galleria. Lilly var inte nöjd med att ligga i vagnen så vi fick ha henne i vårt knä under tiden vi åt. Jag passade på att ta några kort på Fredrik - som trots vad de säger om karlar faktiskt besitter någon typ av simultanförmåga - imponerande! :)

Camilla tog väl hand om Lilly som somnade i hennes famn :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar