lördag 20 juli 2013

Hammarbypremiär!

De som känner mig vet att jag är en inbiten Bajare. Det första plagg jag köpte till Lilly var en Hammarbybody (se nedan), det var en ren principsak, inga andra kläder fick inhandlas innan det var köpt. Och redan i magen var Lilly på sin allra första Bajenmatch! Nu har hon äntligen vuxit i bodyn! Och vilken timing! Det sammanföll nämligen med Bajens första hemmamatch på "Nya Söderstadion". Jag hade sååå gärna velat gå med Lilly och det var så nära att vi gjorde det också. Men innan vi kan gå på match måste vi köpa hörselskydd till Pluttan och testa så att hon tycker att det är ok att ha dem på sig. Dessutom så skulle ju denna match bli extra högljudd, stökig och logistiken brukar ju aldrig funka från början mm, mm... Så som ansvariga föräldrar som vi numera kan titulera oss så fattade vi beslutet att titta på just denna match hemifrån. Men snart!! Snart ska det bli matchpremiär för lilla Tösabiten och jag hoppas så att hon kommer att älska det lika mycket som mig! Hon verkade i alla fall väldigt glad innan och under matchen ikväll, eller vad tycker ni? :)

Älskade barn! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar