måndag 28 oktober 2013

Hemma igen

I lördags kom vi hem från underbara soliga Marbella. Hemma möttes vi av gråmulet och regn, men vi är ändå glada över att vara hemma! Vi har haft det väldigt bra i Marbella men det är alltid lite skönt att komma hem, speciellt nu när vi har Lilly. Nu kan vi återgå till våra vanliga rutiner, jag kan gå på promenader med vår "riktiga" vagn (som är så bra!), vi kan umgås med familj och vänner (vad jag har saknat mammahängen och att få träffa min familj!). Och så Nemi förstås, henne har jag saknat så mycket! Varje gång jag såg en katt i Spanien så tänkte jag på henne. ♥

Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Men vi åker gärna tillbaka till Spanien igen och upplever värmen, få slappna av lite och umgås med vårt resesällskap. Det har varit härligt att få umgås lite närmare med Fredriks släkt, det är så sällan man verkligen får tid att prata ordentligt. Under veckan då vi var 10 personer i lägenheten blev det mycket umgänge, prat, skratt och kortspel! Samtidigt var det lite skönt när vi åter blev bara vi 3 och Eva, lugnet återfann sig då och det fanns tid för återhämtning. :)

Flygresan hem gick över förväntan. Lilly var glad hela resan och charmade både resenärer och alla flygvärdinnorna. En liten kille på 8 månader var inte lika lycklig, han grät större delen av resan - men så fort han fick syn på Lilly så sken han upp. :) Vi är så stolta över vår lilla tjej som för det mesta är en väldigt glad tös som bjuder på skratt och älskar när allas blickar riktas på henne. Undrar vad det ska bli av henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar