lördag 12 oktober 2013

Lilly 6 månader!

Tänk att det har gått hela 6 månader sedan vi fick träffa vår finaste Lilly! Det var alltså ett halvår sedan jag hade haft värkar i nästan ett dygn och sedan blev det akut kejsarsnitt. Ett halvår sedan jag hörde hennes skrik bakom skynket för första gången och ett halvår sedan jag fick hålla henne i min famn för allra första gången! Den underbara känslan som slog allting annat! Och vi är så otroligt lyckliga över att få ha den här underbara tjejen i våra liv, som hon har ändrat allt! Jag älskar henne så innerligt att det, även om det låter som en klyscha, verkligen inte går att beskriva med ord.

Finaste, underbaraste, vackraste, gladaste, roligaste, sötaste Lilly! Jag älskar dig mer än något annat!! ♥♥♥

Några foton från dagens skörd. Nu är det verkligen höst!











  

   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar