onsdag 22 maj 2013

Lilly och nappen

Vi har envist försökt att få Lilly att ta napp sedan ett par veckor tillbaka. Hon har inte varit intresserad utan hon har spottat ut nappen ett par sekunder efter att hon har fått den. Vi testade flera olika typer av nappar vid olika tidpunkter. Vi gav tillfälligt upp tills jag testade igen i förrgår. Och till min stora glädje så gillade hon verkligen nappen den här gången!

Bifogar ett par mobilbilder, bättre det än inga foton alls resonerar jag. :-) Visst ser nappen rätt stor ut för henne? Söt!

4 kommentarer:

  1. Va fin hon är Linda!! När får vi se henne "live"...?? Kram Tina (på jobbet som vanligt....) :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, snart hoppas jag! Skrev till Camilla förra veckan, misstänker att ni har rätt mycket nu ju och vill inte komma & störa! Men jag har inte fått svar än. Tror du ni har tid för lite besök snart? Kanske ska ta en fredag när ni ändå pausar? Eller ska jag komma en annan dag så att ni får tillfälle att göra ett extra avbrott? :-)

      Radera
  2. Ja, Camilla nämnde att du skrivit till henne men hon har inte haft tid att svara. Ja, det är helt galet här!! Massor att göra hela tiden men fredagsfikan är "helig" så det skulle ju passa jättebra om du kom en fredag!! Nästa vecka är vi nog alla på plats, veckan efter (den 7:e) är ju en klämdag då jag vet att i alla fall Josefin är ledig. Sen är den 14:e en vanlig fredag då säkert alla är på plats.

    Det måste ju passa dig och Lilly oxå!! :-)

    Kram
    Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som att en fredag skulle passa bäst, helt klart! :) Men då siktar jag på nästa fredag, 31 maj! Så kommer jag till fikat, om inget oförutsett inträffar - och i så fall hör jag av mig. Vad roligt!! Vem är det som har fikat då förresten?

      Kram!

      Radera