torsdag 15 november 2012

Nervös...

Ja, jag visste ju att jag skulle bli det! I natt har det varit svårt att sova... Om 3 timmar är vi på ultraljud igen! Nu vet jag ju i alla fall att det är en bebis därinne, till skillnad från förra gången. Då var jag ju rädd att det var en alien, eller helt tomt i magen. Nu är jag mer rädd för att det är något fel. För att bebis inte lever därinne i magen eller för att horn växer ur pannan på den... Fantasin är det ju inget fel på i alla fall! Snart vet vi mer... Får ta och sysselsätta mig tills dess, är hemma & ledig på förmiddagen så det blir väl till att fokusera på att städa eller nåt för att hålla tankarna sysselsatta... ;)

2 kommentarer:

  1. Vet hur läskigt det är.. men tänk såhär, det är väldigt väldigt ovanligt att det är något fel, så tänkte iaf jag, men jag vet hur nervös man är! Lycka till, tänker på er idag! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanken, Nina! Är så lättad över att det gick bra!

      Radera