lördag 29 december 2012

Vecka 26 & UL

Nu har jag varit dålig på att skriva här under julen. Jag ska bättra mig, jag lovar! Och jag ska ta igen vad jag missat. Idag är en stor dag - det är dags för ultraljud! Jag har inte alls varit lika nervös inför detta ultraljud, jag känner mig mer säker på att det är som det ska vara i magen nu. Skön känsla!


Jag har mått riktigt bra under julledigheten, kroppen har fått ordentligt med vila och det ger verkligen resultat! Jag mår mycket bättre både i blåsan och med foglossningarna. Karpaltunnelsyndromet är väl ungefär som vanligt, kanske något lindrigare även det, jag överanstränger inte händerna lika ofta. Det enda som varit lite värre är min hudsjukdom, HS:en, men även den börjar mildras nu. Jag passar på att njuta lite extra av att må bättre och ha mer energi nu! Hoppas att det håller i sig ett tag. :)

1 kommentar:

  1. Härligt att du är "tillbaka" och lycka till på ultraljudet! Jag väntar med spänning på resultatet från hotellrummet i Thailand! Kram ziz

    SvaraRadera