torsdag 21 mars 2013

Magen vecka 37

Magen är verkligen gigantisk nu! Inte konstigt att det känns lite tungt och kämpigt ibland! ;) Häromdagen lyfte Fredrik upp min mage lite på skämt och vilken lättnad jag kände på en gång! Fredriks mamma påpekade också för några dagar sedan att min mage nu flyttat ner något. Och det stämmer nog, jag upplever kraftigt ökade besvär med blåsan, men även en ökad aptit - kanske magsäcken får lite mer utrymme nu? Häromnatten vaknade jag vid kl 4 och var vrålhungrig, det vara bara att gå upp och äta ett äpple. :)

Fredrik fotade magen igår, här är ett par smakprov:
Vecka 37
Vecka 37
Det här var magen i vecka 32, visst har det hänt en del? ;)

2 kommentarer:

  1. Men JISSES vilken jättemage!!!! Är ni säkra på att det bara är en bebis därinne..? Måste vara sjukt tungt att bära omkring på!! Finns det inga specialselar man kan fästa under majjen som avlastar ryggen från tyngden..? ;-) Förstår nu hur jobbigt du har att gå, gumman...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, ja visst är den stoooor? ;) Det börjar onekligen bli tungt! Känner mig ofta som en gammal kärring, som går med krökt rygg, lite "lätt" vaggande och så sätter jag mig ner med stor försiktighet. Om du hittar en sådan specialsele, kära syster - så får du gärna pipa till! ;)

      Radera