onsdag 10 oktober 2012

Magen växer, brösten växer


Innan har det känts som att magen enbart varit rejält spänd, ungefär som när man ätit en rejäl middag och är proppmätt. Nu har jag börjat uppleva att det är lite mer än så. Kläder börjar sitta trångt, det känns liksom lite obekvämt hela tiden. Ingenting passar riktigt. Magen börjar bli lite mer i vägen även om den inte är så ”självklar” än att det går att se på mig att jag är gravid. 
Då jag fortfarande har rejäla problem med blåsan så kan jag inte gå omkring med kläder som sitter åt kring magen så i morse tog jag faktiskt på mig mina gravidleggins för första gången. De känns för närvarande skrattretande stora. Ungefär som en clown känner jag mig med alldeles för stora byxor! Men hellre slappa leggins än ett par som sitter åt och gör att jag har mer ont än nödvändigt, såklart.
För ett litet tag sedan köpte jag nya BH:ar i lite större storlek för att mina bröst började växa i ett tidigt skede. Nu börjar jag växa ur dem också! Det är ju galet! Vet inte vart jag ska leta BH:ar snart, finns liksom inga ställen kvar där det finns storlekar som matchar mina meloner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar