onsdag 31 oktober 2012

Stödstrumpepremiär

Ja, som rubriken antyder så är det idag premiär för stödstrumpan! Denna geniala uppfinning är från och med igår det senaste tillskottet till min gravidgarderob. Jag har känt obehag i fötter och ben under de senaste veckorna och nu förstod jag ju i samband med att jag fick reda på att jag har karpaltunnelsyndrom att jag har en del överflödig vätska i kroppen.

Än så länge är betyget - I like it. Känns lite som en konstant massage av benet just nu och de känns mycket piggare. :)

4 kommentarer:

  1. karpaltunnelsyndrom ,är inte roligt.. men det går över... trösta dig med det gumman

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är bara att stå ut några månader till, det klarar jag av. :)

      Radera
  2. Börjar du bli tant, syster? Skönt att jag får sällskap.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha - ja! Härligt att vi är åtminstone två! Igår inhandlades flera par stödstrumpor så nu är jag väl officiellt tant, i förrgår var jag ju egentligen bara "provtant", höhö.

      Radera