torsdag 31 januari 2013

Naveln börjar anta en ny form och det är varmt i det här landet!

Gud så varmt det är i det här landet! Det känns nästan som att jag antar att det känns när man kommer in i klimakteriet! Jag svettas mängder under större delen av dagen och mina stödstrumpor luktar inte nådigt efter en arbetsdag... Vi behöver ju inte gå in på fler detaljer, utan vi kan väl bara konstatera att min kropp är väldigt varm just nu. ;)

Min navel har inte "ploppat" ut än och jag misstänker att den inte kommer att göra det då jag i vanliga fall har en väldigt djup navel. Men den har absolut blivit mindre djup på senaste och den ser liksom lite "ansträngd" ut, kanske "uttänjd" är ett bättre ord för det. Sedan har jag upptäckt att jag faktiskt har ett födelsemärke i naveln! Det befinner sig för närvarande utanför gropen nu. Fascinerande. ;)

2 kommentarer:

  1. Ha, ha.. känner igen mig! Tur att det är vinter, eller hur? Tänk alla stackare som föder i juli-aug, när det verkligen kan vara varmt här i landet! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja - det är verkligen tur att det är vinter! Hade det varit sommar nu hade jag köpt den bästa AC:n jag kommit över sedan hade jag liksom inte lämnat lägenheten! ;)

      Radera