tisdag 1 januari 2013

Nytt år och 100 dagar kvar!

Idag är det inte bara ett nytt år  utan idag är det precis 100 dagar kvar tills det är beräknat att vi får träffa flickebarnet som växer i min mage! Jag längtar så mycket nu! Idag har varit en riktigt lat dag med massvis av vila och då har hon varit otroligt aktiv i magen och sparkat mycket och länge. Det är så mysigt att känna av rörelserna i magen, jag kan liksom se framför mig hur hon ligger där inne och trycker, sparkar och sträcker ut sig. <3

Vi hade en lugn nyårsafton hemma hos Per & Christina, jättetrevligt och skönt! Precis vad jag behövde och önskade. Vi kom ändå hem rätt sent och jag tror vi kom i säng först vid 4-tiden så det är nog därför jag trots lugnet varit rejält däckad hela dagen. Men skönt att få vara det ibland också! I morgon är jag tillbaka på jobbet igen, det blir tufft att komma tillbaka efter att jag fått vila så mycket, nu blir det tidiga mornar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar