torsdag 11 april 2013

0 dagar kvar

Magen vecka 37
Då har vi alltså kommit till dag 0, beräknat förlossningsdatum. Har hon tänkt att komma idag kanske? Jag känner mig precis som "vanligt" idag, inga nyheter. Det blir ju tyngre och tyngre för var dag som går och jag känner hela tiden ett ökat tryck nedåt. Ibland krampar det till i magen, men det går över snabbt och det finns ingen regelbundenhet i känningarna.

Idag kommer Fredriks mamma Eva över med lite lunch till mig. Fredrik har ytterligare en lång dag i skolan, så det är extra välkommet med lite besök mitt på dagen då! Ska bli jättetrevligt!

I eftermiddag är det sedan dags för ett besök till barnmorskan för att ta prover. Det ska bli intressant att se om den nya medicinen minskat blodtrycket eller inte.

Hoppas att ni har en bra dag!

5 kommentarer:

  1. Hmm, håller jag på att förlora vadslagningen eller? Du brukar ju uppdatera dagligen på förmiddagen och igår var du hos bm och hade lunchdate så det finns ju saker att skriva om...är du på förlossningen mån tro?? Kram junior

    SvaraRadera
  2. Jag undrade samma sak Linda (junior)..... är hon på G...? Hoppas hoppas...
    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Ja eftersom hon inte svara på våra funderingar lär dem ju ha åkt in, eller hur? :)

    SvaraRadera
  4. Kan ju inte koncentrera mig på lets Dance...kämpa på Linda, Fredrik och Maria. Jag hejar på er! För nu är jag bombsäker på att ni åkt in. Stor kram från en junior till en annan junior ifall du kommit <3

    SvaraRadera
  5. Vilka söta vänner du har syrran! :-) och vilken koll de har!!!

    SvaraRadera