måndag 8 april 2013

Magen vecka 40

Till sist orkade jag vara med på ett par (kanske de sista?) foton av magen. Nu i vecka 40 (39+3). Magen är så tung nu! Och de flesta tröjor räcker inte riktigt till att täcka den längre. ;) Som den här tröjan från H&M, längst ner är det mina leggins som får täcka resten av magen.

Det är många av gravidplaggen som sjunger på sista versen/inte riktigt passar längre. Men de funkar ju fortfarande för hemmamys/kortare besök till sjukhuset så jag kommer nog inte att göra några nya investeringar innan det är dags.
 

4 kommentarer:

  1. Nu är vi många som längtar efter tösabiten :) kram Linda junior

    SvaraRadera
  2. Håller med Linda junior!! Nu vill vi se henne!!! Kram Tina (på jobbet) :-)

    SvaraRadera
  3. Instämmer med föregående...
    Jag vaknade inatt med ett ryck - "Linda är på förlossningen!" Men, nä... Det var bara min hjärna som spökade...
    Åh, finaste syster - jag vill se min systerdotter nu! Jag längtar så!

    Ta nu hand om dig och din fantastiska mage de sista dagarna - vi håller kontakten!
    Puss o kram!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att det är fler som längtar!! Längtar efter att få visa foton på henne för er!

    Och kära syster, vad rolig du är med din spökande hjärna! Men jag hoppas för din skull att den inte väcker dig fortsättningsvis så att du får din skönhetssömn. ;) Puss & Kram!!

    SvaraRadera