måndag 15 april 2013

Rapport från BB

Det blir inte mycket tid över för bloggande här på BB. När allt lugnar sig ska jag sammanfatta allt som hänt från förlossningen och dagarna efter det. Fram tills dess får jag försöka hinna med lite kortare inlägg från mobilen i alla fall med lite mobilbilder av sämre kvalitet. :-)
Nu har vi varit här på BB i några dagar, det är den 3:e dagen idag. Lilltjejen som ännu inte är namngiven (ytterligare en sak som är svår att hinna med) mår fantastiskt bra. Hon är så perfekt in i minsta detalj! Idag gjorde en bm hörselscreening på henne och hon hade 92% på vänster öra och 89% på höger, vilket tydligen är jättebra. Hon gör oss så stolt varje dag. Vi älskar henne verkligen innerligt, det är otroligt starka känslor som cirkulerar i den lilla bubblan vi lever i just nu! Obegränsad kärlek! <3

2 kommentarer:

  1. Himla söt är hon! :D

    SvaraRadera
  2. Men lilla gosetrollet! <3 Den där lilla, snuttiga, sömniga underläppen... Moster blir alldeles till sig i trasan av denna gullighet!!
    Jag tror att du försökte skicka ett mess med en bild till min mobil, men jag har en stenålders lånemobil som inte kan hantera bilder... :-(

    SvaraRadera